מאמריםפרסום ושיווק

כל המידע על שיווק באמצעות משפיעני רשת באדיבות י.ע.ר רום מרקטינג בע”מ

י.ע.ר רום מרקטינג בע”מ

אין אדם שמתשמש ברשתות החברתיות השונות שלא נתקל במשפיען רשת כזה או אחר. משפיעני רשת, כלומר, אנשים ידועים וקובעי דעת קהל, שמשווקים ברשתות מוצרים שונים מתוך ניסיון אישי כביכול, זו שיטת שיווק בפני עצמה שהולכת וצוברת בשנים האחרונות תאוצה ומקבלת מקום משמעותי ומרכזי בתחום השיווק והפרסום באינטרנט. כיום, חברות ובתי עסק יודעים שהצלחתם תלויה פעמים רבות במשפיעני הרשת בהם יבחרו לייצג את המותג שלהם.

למשפיען הרשת תדמית משלו ועוקבים משלו והחיבור בינו לבין חברה או בית עסק משתלם לשני הצדדים. משפיען הרשת מקבל שכר יפה ועוד חשיפה ממנה הוא ניזון והחברה, מקבלת גישה לעוקבים וללקוחות פוטנציאליים נוספים. מומחים לתחום השיווק באינטרנט כמו י.ע.ר רום מרקטינג בע”מ ידעו לייעץ לבעלי עסקים בכל הנוגע לשימוש במשפיעני רשת כדי לקדם את העסקים שלהם, כמו גם בדרכי שיווק נוספות.

י.ע.ר רום מרקטינג בע"מ אסף קורן

י.ע.ר רום מרקטינג בע”מ: כל מה שצריך לדעת על שיווק ופרסום באינטרנט

כיום, פלטפורמות אינטרנטיות רבות מקושרות למשפיעני רשת, מובילי דעת קהל בשלל תחומי שהפכו לשם דבר בתחום אליו הם מקושרים. בין אם מדובר בביוטי, באופנה, בתיירות או באוכל, משפיעני רשת בדרך כלל מזוהים עם תחום אחד או יותר ונחשבים בקרב עוקביהם לאוטוריטה בתחום. עבור מי שמנתקל במושג לראשונה זה יכול להישמע מעט מוזר, אך האמת היא שגם מי שאינו שוחה בעולם הרשתות החברתיות מכיר את התופעה. ממש כמו ג’ יפית שהמליצה על מוצרים מסויימים ועצם היותה דמות אמינה נתנה לאותם מוצרים חזות אמינה, כך פועלים גם משפיעני הרשת.

הם צומחים באינסטגרם, בפייסבוק, בטיקטוק, בסנאפצ’אט ביוטיוב ועוד, והם מפתחים לעצמם תדמית שיכולה להתחבר לשלל חברות ומוצרים. הם מפרסמים תוכן מגוון, מקורי, מתעדכן תדיר, מעניין ומושך ומשתדלים שהעמוד שלהם או הערוץ שלהם לא יהיה משעמם לרגע. הכוח שלהם נובע מכמות העוקבים שלהם. החיבור עם חברות מסחריות הוא עבורם חיבור מושלם מכיוון שהוא מעצים את כוחם, מכלכל אותם ותורם לתדמיתם.

משפיעני רשת

ישנם משפיעני רשת שהם מפורסמים מתוקף עבודתם (שחקנים, זמרים, דוגמניות, מנחות טלוויזיה וכו’), ישנם משפיעני רשת שהחלו את דרכם דרך ביקורות על שלל מוצרים וישנם משפיעני רשת שעוסקים בתחום מסוים (נגרות, אופנה, מחשבים) ומהווים מעין מייצגים של אנשים כמותם, תורמים להם מהידע שלהם ומנסיונם, גם בעולם הצריכה בתחום הספציפי בו הם עוסקים. לעתים, משפיעני הרשת כל כך מצליחים עד שהם מגיעים לתקשורת המיינסטרים והופכים בעצמם לבעלי עסקים מצליחים.

דילוג לתוכן